[C] >  [Cordiseps Şarkı Sözleri] > Kaos | Eg01 Şarkı Sözü
Sponsored Links

Cordiseps - Kaos | Eg01

Gönderen:mustafayener
Eklendi:
Yeni Şarkı Eklemek İçin Tıklayın Şarkı Ekle      Hata DüzeltHata Düzelt
(Intro)
Elimde kaos, kanımda kanser
Ölümle dans, kalımla salsa
Yönümde raks, sonum mütalaa
Sorun metanet konum zihinden ibaret
Kalıyoruz bize geri gelinmez anlarda
Es geçilesi feci tezatlarla
doğup sıra sıra derin mezarlardan
negatifi zaman yerinde saplanmış
Sorsan herşey hesaplanmış
Yarınlara sence ne saklanmış
Yeni umutlara pencere açıp unut acıları kaderine kendini şartlandır
Ve de kederini dert ile tatlandır
Sebebi ne sersefil ahvalin
Eceline serzeniş aptal; becerini gecelere zerk edip atla
Kendime terapide ter atıyom aylardır her seferinde güç oluyo söndüğümden
Neyse ki henüz olmadım bypasslık yaşıyorum ama şüpheliyim öldüğümden
Kontroldeki cinim öte yandan kaçamam kavanoza beynimi gömdüğümden
tesellide bile başarısız denemeler yapıyorum hadi bedo neyleri gördün sen
Ha? neyleri gördün sen? Cidden emin misin gördüğünden?

(Verse)
Kendime terapide ter atıyom aylardır her seferinde güç oluyo söndüğümden
Neyse ki henüz olmadım bypasslık yaşıyorum ama şüpheliyim öldüğümden
Kontroldeki cinim öte yandan kaçamam kavanoza beynimi gömdüğümden

[ reklamı gizle / hide ads ]
tesellide bile başarısız denemeler yapıyorum hadi bedo neyleri gördün sen
Ha? neyleri gördün sen? Cidden emin misin gördüğünden?
Bilemezsin geçiriyon kör günler belki de hayal eşeliyon ömründen
Gerçekliği geçemiyo gönlün etnada bi çiçeği yeşeriyo sandığından
Birileri çıkıp neşe diyo yaşadığı bu sırada yine biri geberiyo kahrından
Şuurum dağınık artık bilincimin her şey çıkabilir altından
Huzuru çıkarttım attım stres yolum benim bu şekilde sarsılmam
Dengeli sabit tartım, herkesi şahit yaptım
Unuttum kendimi dahi velhasıl izahı şu gide gide kopuyorum aslımdan
Bıktım haklı çıkmaktan, sınırları safları yıkmaktan
Bıktım artık bıkmaktan, sunulanı aşmayı kıstastan
Nihayet halklar ayıkmakta, tapılan o taşları yıpratmak
Çabaları fakat her yıkılanın karşısında çok daha fazlası çıkmakta
Kiminin mabedidir whatsapp, kiminin kabesi instagram
Değişir hep isim ve uzam ama kabul edin asla değişmez insanlar
Evren genişler ısrarla, sen daralıyon çelişmedin sanma
Kaçmaya çalışma fırsattan korktukların gelişmeni sağlar
Cenkime gerekli bir hak daha.
Beynini delip bi cins mantar
eyledi emekli vicdandan.
Kendini men etti zindandan.
Tertibi meret bir idrak
Belki de terk edip her sesi hilkatta
Seneler gerisin geri bir daha
gelmeli kendine herkese iyi şanslar.
© 2003-2023 www.alternatifim.com/ Her Hakkı Saklıdır.